torstai 14. elokuuta 2008

Uskollinen työkoneeni

Olen palannut töihin. Tämän viikon olen istunut melkein puolentoista vuoden tauon jälkeen vanhan työkoneeni ääressä. En ihmettele, että olen onnellinen, vaikka työt odottavat tekijäänsä. Kaikkien mielestä en ehkä tee työtä, jolla on tarkoitus, mutta onpa sillä tarkoitus ainakin minulle. Mitä muuta voisi toivoa?

Vanha työkoneeni, uskollinen palvelijani, yllätti minut heti maanantaina: en muistanut tallentaneeni koneeseen käypää musiikkia. Koska kuitenkin olen tallennukseen joskus ryhtynyt, saan nyt nauttia siitä. Ehkä musiikilla on oma osansa työn nautittavuudessa. Tähän koneeni raksuttaa lyhykäisyydessään topvitosen muodossa sisälleen tallennetuista tiedostoista ekaan työviikkoon parhaiten sopivat biisit.

1. Mogwai: Killing All the Flies
2. And the Lefthanded: Disturbing You
3. YUP: Voi hyvä luoja mitä nyt?
4. Robert Plant: Freedom Fries
5. Luka Bloom: Before Sleep Comes

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Toivottavasti uusvanha työsi ei ole ihan sitä mitä kappaleet 1 ja 5 nimillään kertovat. Työniloa!